Direktlänk till inlägg 5 april 2020

Magi vardagen ?

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!
I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande!

Idag den 5/4 och i morgon den 6/4.

Så jag har nu "dammat av" alla mormors gamla redskap som hon "siade" med på den tiden hon var verksam som "spådam". Bland annat hennes "orakelbok". Sedan urminnes tider har människan sökt hjälp av orakel för att få svar på livets frågor. Men tillgången på orakel är knapp. Mirakel/Orakelboken sägs råda bot på denna brist. Denna spådom jag kommer att använda mig av är en mixad blandning av astrologi, tarotkort, orakelboken, spelkort, magiska runor, pendel och många andra spådomskonster. Och den tar upp i stort sett alla frågor, kärlek, arbete, ekonomi, Borttappade saker, bortsprungna djur, drömtydning m.m Välj ett område eller låt magin välja fritt ditt budskap! Så vill du veta vad som gäller just för dig? Pris endast : 135 kr.


GRATIS BONUSGÅVA!!! Välkomna till Gratis Distans/Spirithealing Fredagen den 10/4 kl.20.00-20.30
Spirithealing är en helande energi på många plan för att läka på cellnivå och den ger uppvaknande koder ur en gudomligt medvetande och stålar av energier som strömmar igenom dina system och chakran. Ta i mot den gåvan som kommer till dig den är för dig personligen var öppen och tacksam av djupet av ditt hjärta. Tillsammans med mina 6 galaktiska guider så är vi förenade i ETT , vi står av stålar av ljus som går genom mina ögon runt dig , i dig och bortom det fysiska i dig, är vi samlad. Andas in stålar av ljus och full dig i varje del av dig.Vi är strålar av ett ljus bortom det fysiska i ett kosmisk galaktiskt gudomligt ljus, ett medvetande där vi är ETT.


Mejl: Odeshjulet_@hotmail.com för mer information!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Av Medium - 6 januari 2019 17:19

Hej! Idag är jag i full färd med att skriva ner en massa årsstjärnor med mina tarotkort. Så spännande att få en glimt in i andras framtida upplevelser, och se vad som väntar runt hörnet.   Jag trodde aldrig att jag skulle få förmånen med att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards