Alla inlägg under oktober 2019

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej!

Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!

 
Denna veckas energier säger så här:
Nu går vi mot fullmånen till helgen och det kommer att satsas för fullt med energier från universum som utstrålar både värme och omtänksamhet som vi mår så bra av.Det är roligt, enkelt och spännande att beskriva vad som sker  ”På Himlavalvet” denna vecka.Spännande nya tankar, oväntade händelser och lite av varje kan hända.Starka känslor, nytt hopp och tankar på att bryta sig loss. Vi kan se detta som en hyllning till friheten. Som om inte det vore nog så  avslutas veckan med en MAXAD FULLMÅNE! Tjoho!!Så kanske det skulle passa bra med att ta del av mina erbjudanden ?
 
Mina erbjudanden i dagarna 2, Torsdag och Fredag!!
 
Bonusgåva! Gratis med på köpet vid ALLA beställningar ingår en"Full Spectrumhealing" som består av regnbågens alla färger och helar på alla nivåer. Den kommer att höja din energinivå i din kropp. Energin tar bort negativ energi och fyller på med stärkande positiva energier. Jag kommer sända den på distans Söndagen den 13/10 kl.21.00-21.30 Var då gärna i stillhet cirka 20-30 minuter under healingsessionen.
 
*5 frågor :Här kan du fråga om både litet och stort.Pris 99 kr
 
*Fråga runorna. Jag drar 6 st. runor för att ta reda på influenserna i ditt liv nu och i framtiden. Varje runa anses också bära på magiska krafter som kan användas till vår fördel.Pris 100 kronor.
 
*Kortläggning för rikedom.Vad du fick med dig som barn.Dina nuvarande tankar om pengar.Hinder för rikedom.Änglarnas vägledning för rikedom.Ditt näst bästa steg att ta. Vad du kan förvänta dig när du tagit detta steget. Hur du behåller flödet i ditt liv.Pris: 75 kronor.
 
*Parabolläggning.När du står i ett begrepp att göra något. Vad ska jag göra?Det förgångna som håller på att avslutas. Nuvarande. Framtiden, eller det som håller på att påbörjas. Vad bör göras. Hjälpande eller störande energier utifrån. Det största hoppet eller rädslan.ResultatPris:250 kronor. 
 
*Elementstjärnan: 1: Energi, det man brinner för, något man blir uppslukad av. 2:  känslor, kärlek. 3: det materiella, pengar, jobb, hem. 4: tankar, hälsa, andlighet. 5: voiden, det som frågan handlar om, alltså kärnan i frågan. Pris 250 kr.
 
*Tidslinjen (8 kort) Här börjar jag läsa korten som en "historia" där man får fram mycket information om något du behöver veta i ditt liv. Pris 175 kr 
 
*"Här är jag nu"-stjärna:Den här läggningen ger en jättebra översikt över dina olika influenser.Kort 1. Vad händer på kärleksområdet?Kort 2. Vad händer i vänskapsrelationer? Kort 3. Hur blir atmosfären på jobbet? Kort 4. Du och din inställning till situationen.Kort 5. Hur blir din hälsa? Kort 6. Hur ser ekonomin ut? Kort 7. Något som gör dig glad. Pris:150 kr. 
 
*Kosmiska livskoden kommer att hjälpa att dig förstå vem du är, varför du är här och hur du passar in i livet. Här får du veta dina personlighetsdrag, vilket medför att du kan använda den som en karta, där du kan utnyttja dina gåvor på ett bättre sätt.. I Koden integreras kraften och färgerna hos siffrorna i ditt födelsedatum. Så här behöver jag dina födelsedata för att få fram dina kombinationer.Pris 450 kr.
 
*Da Vinci-tarot: (10 kort) En läggning för att se upphovet till att saker och ting händer i ditt liv:,Orsak- och verkan- läggningen.1 Förfäder / ursprung /rötter: det här är problemet är roten i den förflutna.2 Det du för med dig från det förflutna om detta problem.3.Orsaken eller den utlösande faktorn hos problemet i nuet.4 Problemet i sig.5 Den påverkan som problemet har på allting runt om kring dig.6 Det du tar med dig till framtiden av detta problem.7.Avkommor/frukt/utfall: Hur problemet påverkar framtiden.8 Hopp. Din positiva inställning Självhjälp.9 Farhågor. Din negativa inställning. Självsabotage.10 Sanningen om problemet: den grundläggande intentionen som behöver förändras.(med bonusgåva). Glöm ej skriva ner din adress så du får din bonus på posten.  BONUSGÅVA:En guldfärgad groda med röda glittrande stenar.  Den trebenta grodan symboliserar rikedom och långt liv. Den skall placeras innanför ingången vänd inåt så att den kommer inhoppandes med välgång och lycka..Pris: 350 kronor.
 
*En mindre stjärna specifikt för kärlek/relationer. Med denna läggning så kommer jag använda mig utav en helt magiskt vacker tarotkortlek (visar ögonfärg, hårfärg, stjärntecken.m.m) Den är helt otrolig särskilt då man frågar om kärlek och vilken partner som kommer att korsa ens väg:)Beundrare, kärleksrelation, fiender osv...Pris 250 kronor.
 
*MEDIUMPAKETET.. Vägledning 6 mån. Tidigare liv-avläsning. Pris 300 kr 
 
*LILLA PAKETET . Vägledning 3 mån. Auraavläsning.Jag fångar upp dina energier i din aura och förmedlar vad som jag "känner av".Pris 200 kr
 
Så är du intresserad av en läggning av mig ? Då ska du skicka ett mejl så får du mer information om hur du går tillväga. Mejl: Odeshjulet_@hotmail.com
Ovido - Quiz & Flashcards