Direktlänk till inlägg 18 november 2018

Dagens tarotkort!

Av Medium - 18 november 2018 14:34

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag var inne här, då tiden inte räckt till. Men tänkte ta och lägga upp dagens kort. Och idag får jag upp 10 mynt. Det är ett fint kort. Det handlar om hemmet, det materiella och inre frid skulle jag vilja säga. Det känns också som en lugn och fin dag, kortet förmedlar att jag inte ska pendla i min inre balans, vilket jag själv behöver bli påmind om ibland. Även om jag vet det så väl så är det aldrig fel att påminna sig själv.När vi går in i Torsdagen så visar energivågen att det blir bättre vad det gäller balansen, den inre kompassen. Lite som att jag vill så mycket men inse att det går inte att göra allt på en gång. Jag vet att jag stressar på en hel del och ibland känner mig sliten mellan socialt liv och familjen, men vet att det är snabbt övergånget.  Jag kan även känna en grundtrygghet i kortet, ekonomiskt, materiellt, hemmet. Kortet förmedlar att jag kommer fixa det ekorrhjulet med jobbutmaningar och finner vägar mot bättre hälsa.Överlag ger kortet hopp om framtiden:) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande! Idag den 5/4 och i morgon den 6/4. Så jag har nu "...

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Ovido - Quiz & Flashcards