Alla inlägg under november 2017

Av Medium - 18 november 2017 13:14

Idag tänkte jag arbeta med min tarotkortlek och är tillgänglig för att svara på just dina frågor. Det kan vara om både stora och små ting. Men jag svarar endast på en fråga per person så fler ska få chansen.

Välkommen in med din fråga.  


 

Av Medium - 17 november 2017 20:24

Jag har känslan av att det kan hända både det ena och det andra nyheter/utmaningar som kan vara av antingen av en ekonomisk karaktär som till exempel lån, bankkontakter eller kanske gåvor. Och det kan vara lite som skall redas upp eller falla på plats..lite oklarheter helt enkelt innan det äntligen går i lås. Men i samma anda så är det en bra period för nystarter av projekt, nya relationer. Ja, kanske påbörja sina nya planer inför framtiden. Och att skapa förändringar. Testa nya vägar och våga göra något annorlunda.Helt enkelt att få igång ett utåtagerande energiflöde. Helt enkelt rocka loss med ditt självförtroende, du kan om du vågar:) Så saker som du tänkt på men inte tagit tag i det, nu är det den rätta tiden att påbörja det.

Ha en fin kväll:) 

Bloppis-annons
Av Medium - 17 november 2017 20:11

Hej!

Jag erbjuder nu innan jul superbra priser på mediala tjänster. Vill du veta hur din jul och nyår blir ? Eller vill du veta hur det kommer bli i ditt kärleksliv ? Ja, då ska du vända dig till mig så får du genom mejl dina svar.Jag har många olika tjänster så mejla till mig med ditt önskemål så får du prisuppgifter. Men priser är från 25 kr och uppåt. 


Adress till min hemsida: odeshjulet.ezyro.com


Välkommen!

Övrigt (Fritid & Hobby), Säljes - Örnsköldsvik (Västernorrlands län)
Pris:    25:-
 
Ovido - Quiz & Flashcards