Direktlänk till inlägg 18 november 2017

Gratis spådom idag med mina tarotkort!

Av Medium - 18 november 2017 13:14

Idag tänkte jag arbeta med min tarotkortlek och är tillgänglig för att svara på just dina frågor. Det kan vara om både stora och små ting. Men jag svarar endast på en fråga per person så fler ska få chansen.

Välkommen in med din fråga.  


 

 
 
Ingen bild

sussi3543@hotmaul.com

18 november 2017 14:37

Livet är som ett stort svart hål, massa tråkigheter man gått fått gått igenom! Kommer det att vända till det bättre snart? Jag mår jättedåligt!

Medium

5 januari 2018 12:31

Hej Sussi3543!
Du har verkligen haft det tufft i livet. Det är som att det dyker upp hinder så fort du äntligen tror att det ska vända. Men jag känner att nästa år blir ett så mycket bättre år för dig. Som att du har gått igenom dina livsläxor och får då skörda ett lugnare och bättre år. Så lycka till!

 
Ingen bild

Janica

18 november 2017 20:35

Kommer vi att klara det ekonomiskt?

Medium

10 december 2017 13:16

Hej Janica!
Det känns lite svajigt när jag kikar på ekonomin, så sakta men säkert kommer ni att få det att gå runt. Men håll hårt i pengarna på denna sida året. Jag ser en ljusning i början av nästa år. Kan ligga runt februari då det dyker in lite extrapengar. Kan inte säga direkt vart de kommer ifrån men det verkar vara något ni har rätt till. Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande! Idag den 5/4 och i morgon den 6/4. Så jag har nu "...

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Ovido - Quiz & Flashcards