Alla inlägg den 7 april 2019

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!
Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar egentligen allt och lite till man vill och behöver veta. Hon började alltid med att skicka ljus och kärlek över korten och den hon skulle spå,för att rena och ta bort all negativ energi. Korten lades ut på en sidenduk. Efter att hon siat klart så avslutade hon alltid med en speciell ramsa/magi för att "binda in" lycka och kärlek i hemmet. Så kära vänner, nu tänkte jag erbjuda även er denna fantastiska spådom på mormors vis.


Mina erbjudanden gäller Lördag och Söndag endast!!


*Mormors spådom, 21 kort med healing, böner/magi.Och eventuellt även andekontakt om dom vill komma fram. 550 kronor.


*Mormors lilla spådom, 12 kort med healing, böner/magi. 300 kronor.


*Har även fått hem en helt underbar kortlek. Det är djurmotiv men har väldigt annorlunda och roliga budskap så det skulle jag hemskt gärna vilja utöva på någon av er.Jag gör en läggning som keltiska korset.Avslutar med distanshealing. 175 kronor.


*Vilka har jag runt mig?+ Budskap 299 kronor.


*Healing på distans 30 min med chakra balansering. 150 kronor.


PS! Värva en ny kund som gör en beställning nu till mig och få "mormors lilla spådom"Gratis!(skicka uppgifter på den kunden med mejl till mig).


Mejla mig för mer information på Odeshjulet_@hotmail.com .


Skapa flashcards