Alla inlägg den 12 februari 2019

Av Medium - 12 februari 2019 00:05

Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar. Allt handlar om energier och hur vi tolkar dem.


Tänk, när jag var ung då trodde jag att jag bara skulle ha en relation, that`s it...men då visste jag inte mycket om vad livet hade i beredskap att bjuda mig på. 


Det är just möten som vi gör till en annan människa som är syftet för vår egen utvecklings skull.Där ligger magin i det hela:) Ibland på ett helt underbart sätt men ibland helt katastrofalt jobbigt. De speglingar vi gör visar mönster som kanske varit dolda inom oss själva under lång tid. Men vips ger de sig tillkänna då det sker ett " visst" möte.Det är så mycket lärdom i egentligen alla möten som vi gör.



Gäsp..Nej, nu ska jag göra ett möte med sängen:)


 


Skapa flashcards