Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Spirituell vägledning med mina tarotkort!

Bloppis-annons
Av Medium - 9 mars 2016 16:22

Jag är medial och och har jobbat med mina tarotkort för vägledning i många år. Alla frågor, stora som små är välkomna att få svar på. Ibland får jag även kontakt med avlidna anhöriga och brukar då lämna detta budskap till dig som det då berör.


Jag erbjuder spirituell vägledning med hjälp av mina tarotkort. Boka genom att skicka ett mail. Har över 35 års erfarenhet och massor av goda referenser.Du kommer inte bli besviken, jag lovar.


Mail: Odeshjulet_@hotmail.com 

Övrigt (Fritid & Hobby), Säljes - Härnösand (Västernorrlands län)
Pris:    250:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande! Idag den 5/4 och i morgon den 6/4. Så jag har nu "...

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Skapa flashcards