Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Medium - 9 mars 2016 16:40


Jag tycker att Mia Törnblom är så bra på att förklara i sina böcker. Enkelt och utan omsvep. Jag har läst bland annat hennes bok som heter "självkänsla nu" den tar upp så mycket som man själv kanske inte alltid tänker på. Du vet, osynliga mönster som man bär med sig i livet.

Varför jag tycker om hennes sätt att skriva är hon har verkligen "levt livet" då hon varit beroende av droger i ett nattsvart mörker. Men har tagit sig ur detta och valt en bättre väg. Strongt gjort !


Jag kan ta ett exempel där hon tar upp att vi måste säga att vi är bra med oss själva. Det är vi oftast väldigt dåliga på att ge oss själva en klapp på axeln. Så varför inte börja idag. 


Du är värdefull, det vet du om va??


     

Bloppis-annons
Av Medium - 9 mars 2016 16:22

Jag är medial och och har jobbat med mina tarotkort för vägledning i många år. Alla frågor, stora som små är välkomna att få svar på. Ibland får jag även kontakt med avlidna anhöriga och brukar då lämna detta budskap till dig som det då berör.


Jag erbjuder spirituell vägledning med hjälp av mina tarotkort. Boka genom att skicka ett mail. Har över 35 års erfarenhet och massor av goda referenser.Du kommer inte bli besviken, jag lovar.


Mail: Odeshjulet_@hotmail.com 

Övrigt (Fritid & Hobby), Säljes - Härnösand (Västernorrlands län)
Pris:    250:-
 
Ovido - Quiz & Flashcards