Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Rena ditt hem från negativa energier!

Av Medium - 10 december 2010 11:43

Allt består av energi. Våra tankar är energi och alla sprider vi energi omkring oss. Negativ energi påverkar oss och vi kan till och med bli sjuka av detta. Och att vara medveten om den energi vi har omkring oss är viktigt.


Har du grälat, varit sjuk, haft orättvisor,  eller haft mycket människor hemma hos dig är det läge att ta fram salvia och rena ditt hem. Eller det kan ha inträffat något väldigt tråkigt i ditt hem. Eller du kanske har blivit sviken av en partner och då har smärtsamma minnen kvar efter att blivit lämnad. Allt detta är negativa minnen som blivit kvar i ditt hem.


Då man flyttar in i en ny bostad så är det bra att ta bort tidigare hyresgästers energier.


Man kan då ta att köpa en kvast med salvia, det finns på affärer som har temat andlighet. Det är inte dyrt utan det är under 100 kronor i varje fall. Man kan även rena sin aura(energifält) med detta också. För de negativa energierna fastnar i röken och när vi öppnar fönstren så åker det ut och naturen balanserar upp detta.


Så här gör du:


Ta en salviakvast och tänd eld på den. Den börjar då glöda, håll en bricka under kvasten, då man kan tappa glöd. När det börjar ryka ska du gå runt i ditt hem och om röken börjar avta så blås lite försiktigt för att underhålla den. Men innan man börjar gå runt i sitt hem så ska man säga: Jag renar nu detta hem från negativa energier. Gå runt i varje rum, varje del av rummet. Och jag lovar er att där det finns dåliga energier som gjort er mycket ledsen så ryker salvian.

Jag har själv provat då jag var så otroligt sårad när jag separerat från min sambo. Han hade sårat mig ordentligt och det i mitt eget hem. Jag stod länge där vi haft konfliker och det rök ordenligt där också. Så på såna ställen är det bra att stå kvar lite extra länge.


Detta kan upprepas någon gång då och då. Och en kvast räcker väldigt länge så det är bara att återanvända den igen tills den är helt slut.


Lycka till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande! Idag den 5/4 och i morgon den 6/4. Så jag har nu "...

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Ovido - Quiz & Flashcards