Alla inlägg den 22 november 2010

Av Medium - 22 november 2010 22:57

 

Av Medium - 22 november 2010 20:47

Hej!


Jag har arbetat flera år på en "spålinje" samt hjälpt andra människor med att vägleda när de kommit i ett vägskäl i livet. Det kan handla om kärleken, ekonomin, arbetet eller något helt annat. Jag kan också "länka" till andevärlden för den som vill ha kontakt med någon på andra sidan. Så du är välkommen in på min egen hemsida för mer information.


Men ett erbjudande:


Så jag har nu ett erbjudande då man kan beställa till exempel 1 fråga men då får man dessutom 1 fråga GRATIS.Så du får 2 frågor till priset av 1 fråga.


Eller alternativ 2 är att du beställer 3 frågor men får 6 frågor det vill säga 3 blir GRATIS.


Jag tänkte ha detta erbjudande under hela denna vecka fram tills Söndag den 28/11.


Är du osäker på hur jag arbetar och hur andra kunder har uppfattat mina läggningar så är du välkommen in till min hemsida så kan du läsa i gästboken om vad kunderna tycker om mig och mitt arbete.


http://www.freewebs.com/odeshjulet/


Varmt välkommen!


Jag kan trösta er med att om ni inte har råd att göra en beställning nu så kommer jag en gång i månaden då jag har lite tid över att svara på några gratisfrågor härinne för den som vill.


Önskar er alla en bra kväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards