Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Tips på hur du kan få tillbaka en kärlek!

Av Medium - 17 november 2010 12:46

Välkommen till min blogg om andlighet.


Alla har väl någon gång varit förtvivlad över en kärlek som försvunnit eller dragit sig undan utan förklaring alls. Så här ska jag försöka förklara hur det fungerar hur man själv kan påverka situationen mellan dig och den du har i dina tankar. Och det bästa man då kan göra i det läget är att sluta tänka på den personen. Jag ska förklara lite närmare så du förstår hur jag menar.


Och det finns sätt att sluta tänka på en person om, om du vill.
Då ska du fokusera medvetet på sådant som är roligt och glädjefyllt att tänka på. Ta dig tid att utveckla några glädjerika bilder eller fantasier, och ha dem redo närhelst den andre dyker upp för ditt inre. Du måste ha för avsikt att helt och hållet stoppa tankarna på honom eller henne, annars kommer de att fortsätta komma tillbaka. Detta är också ett fantastiskt sätt att träna upp ditt sinne.


Den allra starkaste telepatiska kontakten har du med dem som du har öppnat ditt hjärta för. Det är en stor utmaning att stänga av dina tankar när det finns en förbindelse från hjärta till hjärta.Om du inte vill gå omkring och lyssna till allt det som sänts till dig ska du vara medveten om att du varje gång som du tillåter dig själv att tänka på någon, också tillåter dig själv att ta emot alla de känslor som den personen upplever. Men om du sänder en tanke av kärlek så tar du inte in den andre personens energi i dig själv.


Om du vill ha någonting  från någon annan och du telepatiskt trycker på för att personen ska ge det till dig, finns det risk för att du skjuter bort honom eller henne ifrån dig. Ju mer personen drar sig undan ifrån dig, desto mer sannolikt är det att du försöker trycka på, ännu hårdare, för att nå fram. När någon kräver någonting som du inte vill ge känner du dig trängd och din naturliga reaktion är att dra dig undan. Om du skapar ett fritt utrymme runt dig själv genom att dra dig tillbaka och koncentrera dig på ditt eget liv och högre syfte är det inte osannolikt att den andre plötsligt får lust att ta kontakt med dig.


Om du vill ha någonting från andra, om du vill att de ska tänka på dig, vara med dig eller ge dig uppmärksamhet, är bästa sättet att åstadkomma detta genom att dra tillbaka all din uppmärksamhet från dem. De flesta brukar göra tvärtom. Ni tänker hela tiden på någon och lägger all er energi och uppmärksamhet på honom eller henne, och så blir resultatet tvärtemot det ni ville. Den andre bombarderas med dina budskap och din energi, som alltid finns omkring honom eller henne. Varför skulle de söka ditt sällskap när du hela tiden finns hos dem och dyker upp i deras sinne varje gång de slappnar av?


Om du vill ha uppmärksamhet från någon ska du göra en ansträngning att sluta tänka på honom eller henne, och gå vidare med ditt eget liv. Fokusera på någonting annat så snart du börjar tänka på personen, eller sänd den andre ljus och se framför dig hur han eller hon löses upp och föersvinner. Kolla inte upp det hela tiden, för att se om det fungerar: "Har han/hon märkt någonting ännu?"Det är att sända personen energi. Du måste nå ett tillstånd där du är så engagerad i ditt eget liv och arbete att det uppstår ett verkligt vakuum. När han/hon känner efter finns du inte där. Då kommer personen att dras till dig.


Många kanske tror att om ni vill ha någonting och tänker er att någon ger det till er, då kommer ni att få det. Men vanligtvis fungerar det precis tvärtom; ni skapar ett motstånd.


Så det gäller att tänka tvärtom helt enkelt.


Hejsvejs!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medium - 5 april 2020 13:37

Magiska Mirakel!I år får jag ställa kvasten och stanna hemma så mycket som möjligt.Så vad passar då bättre än att jag får förgylla min tid med att komma med dagens ovanliga och roliga erbjudande! Idag den 5/4 och i morgon den 6/4. Så jag har nu "...

Av Medium - 10 oktober 2019 14:27

Hej! Jag har idag fått en lucka, så då tänkte jag komma med lite roliga läggningar till er istället. Hoppas ni vill ta del av mina förmånliga priser just dessa 2 dagar!!   Denna veckas energier säger så här: Nu går vi mot fullmånen till helgen ...

Av Medium - 23 april 2019 13:20

Hej! Jag är av den uppfattningen att det ska inte vara krångligt på något sätt. Det behöver inte vara en massa ritualer eller så. Och du behöver inte vara medveten om deras närvaro för att få deras hjälp, precis som du inte behöver vara medvetna om...

Av Medium - 7 april 2019 12:14

Hej!Jag hoppas ni inte tycker jag är tjatig med all erbjudanden, men jag älskar verkligen det här. Och nu är jag så glad för jag har hittat mina anteckningar och mallar på min mormors spådomsläggningar. Hon hade speciellt en läggning som innefattar e...

Av Medium - 12 februari 2019 00:05


Det som mestadels mina kunder frågar mig är om kärleken. Så därför faller det sig ganska naturligt ämne att ta upp för mig här. Och det är ju en viktig del i vårt liv, vad vore livet utan kärlek..Men den kan vara svår men på samma gång helt underbar....

Ovido - Quiz & Flashcards